HandStep

Simply Mobile
Welcome to HandStep Sign in | Join | Help
in Search

Program til præsentation af SmartPhone

Last post 01-11-2008, 10:43 by René Rise. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  01-10-2008, 14:51 128

Program til præsentation af SmartPhone

Hej

Jeg har brug for en applikation, hvor jeg tilslutte en Smartphone til en pc og videre til en projektor. Applikationen må også gerne kunne bruges til at tage screenshots fra Smartphonen til vejledninger mv.

Jeg har kigget på Soti Pocket Controller Pro (www.soti.net), hvilket desværre kun er til Pocket PC'ere.

Er der nogen der kender et godt produkt?

•  01-10-2008, 15:53 129 in reply to 128

Re: Program til præsentation af SmartPhone

SOTI virker til både PPC og Smartphone (og til Windows CE) ingen problemer der...

Du kan du ikke vælge et PPC skin og bruge en Smartphone. Vælg da intet skin eller et smartphone skin.

Et lille gratis tool (der ikke kan lige så meget) findes på http://www.mymobiler.com/

Mvh

Peter

•  01-10-2008, 20:54 130 in reply to 129

Tak for dit hurtige svar. 

Da jeg skulle bestille SOTI var det kun muligt at bestille til Pocket PC-terminaler og det virkede som om at programmet ville blive låst til en enkelt terminal.

Hvad er din erfaring med det?

René 

•  01-10-2008, 22:02 132 in reply to 130

Vi har selv en site licens til SOTI så der har jeg ikke låst den til et device...

Så vidt jeg husker er der ikke en lås (selv om man skal angive Owner Name eller hvad det nu er man skal angive) og SOTI virker som sagt til alle platforme....

Hvis du er "ligeglad" med skins/registry editor og mest af alt bare vil have mulighed for at vise det device på skærmen så så prøv MyMobiler

•  01-11-2008, 10:43 133 in reply to 132

Tak for hjælpen

Har lige testet Pocket Controller, og det spiller 100% - også på smartphone.

Det køber jeg.

René

View as RSS news feed in XML